fredag 18 juli 2008

gissa bajset

eller nåt sånt... Jag hade ingen mask i mitt i alla fall, bara lite gojs i ögat men matte lägger i ngt gult klet som ska göra mig bra, och nästa vecka ska jag få träffa doktor Elna, hon är en av mattes kompisar och har sitt eget djursjukhus och en snäll golden retriver som jag ska få leka med. Annars har jag mest ägnat mig åt att samla ihop alla skor i huset, matte och husse tycker att de ska ligga i hallen men jag fattar inte vitsen med det, de ligger mycket bättre under bordet i vardagsrummet där jag har mina andra leksaker. Sen har jag varit på stan och druckit vatten ur en dricksfontän och åkt buss och åkt bil utan husse bredvid mig i baksätet och nu börjar jag tycka att det är okey att sova med matte istället för med husse. Han kommer varje dag och hälsar på men helst vill jag att han ska va med mig på kvällen så jag kan jaga honom! Tja ba!

Inga kommentarer: