måndag 14 juli 2008

jag är bäst

så att ni fattar; jag är världens sötaste, smartaste och bästa hund.
Livet flyter på.. har träffat lite nya kompisar, Freja och Alfons tex, de är ganska små, typ mindre än jag, fast äldre... på nåt konstigt sätt, fattar inte hur det där funkar egentligen. Freja är dubbelt så gammal men bara hälften så stor. hon är heeelt crazy! sen bor det nån slags svart jycke på en balkong på gatan men han får aldrig komma ner och leka, han bara står där och glor på oss. vi brukar reta honom och skälla på honom, he-he. har käkat en morot idag, det smaka väl sådär... men det var kul med matte som fick plocka upp massa morotsrester efter mig.. men hon va ganska nöjd ändå för hon säger att jag luktar godare i munnen nu. fattar inte vad hon snackar om, jag brukar hitta massa harpluttar som smakar gott, det har kanske ngt med saken att göra. Min husse har försvunnit, han ska va hos sin egen husse ett tag, skittrist tycker jag.. fast han har sagt att han ska komma o hälsa på varje dag och leka med mig. matte är okey men hon är inte lika bra på kurragömma.
jag väger lika mycket som husses lillebror typ snart tio kilo, och han är över ett år gammal, sicken liten kille han måste bli. jag ska bli jättestor säger matte, det är cool, typ störst i kvarteret, ha!


Inga kommentarer: