fredag 12 september 2008

vilken dag

Idag har varit en pärs! Matte lämnade mig ensam. Taskigt tycker jag, för jag vill helst va med henne eller husse eller mormor hela tiden men matte tycker att jag ska tränas på att vara ensam ibland.... lööööööjligt!!! nåja, hon kom ju tillbaka i alla fall och då gick vi på promenad och lekte, hon spred ut massa godis i parken och jag fick leta upp dem med nosen, fattar inte riktigt varför hon inte bara kan ge mig godiset direkt,hon påstår att jag ska träna på att använda nosen, men vaddå liskom, den använder jag ju hela tiden!! Sen ikväll va vi nere och lekte med alla kompisarna, Prins o Ellen o Ceasar (han e gööörstor, lite läskigt!) o Sally o Wilma o Wilson. Lite läbbigt blev det när Wilson och Ceasar började slåss!! Och båda började blöda!!! Då ville matte o jag helst inte va med längre, men alla andra är jätteschyssta!!

Inga kommentarer: