lördag 12 september 2009

Phu!!!

ja e sååååå trött! idag gick vi upp mitt i natten o sen åkte jag, husse, matte, mormor o Ellas matte till Skövde för vi skulle göra MH o UH på mig, MH e när de skrämmer en lite i skogen o kollar om man blir rädd eller arg eller bara e nyfiken, typ och UH e när en tant klämmer o mäter en o kollar om man e nåt snygg, typ. Jag är ju såklart hur stabil som helst o husse e en helt grym husse sa dom o ja´ ba´ "ja´veeet!!!"
o snygg, ja det vet ni ju, jag e ju skitsnygg liksom, tanten sa att jag va lite ljus o ja´ ba´, "meh, hallååååå, vaddååå liksom??" sen sa hon att jag har himla fin bröstkorg o ja´ ba´ "meh, vem vill ha bröst o bringa som en frukostflinga, liksom?". 68 cm hög e ju, heeelt perfa, såklart. här e massa bilder på mina syskon, bara en på mig, för matte filmade mig istället, för hon tycker att det finns redan så många bilder på mig där ja springer o hoppar...lite taskig stil tycker ja, de här e ju faktiskt MIN blogg asså.... va ska hon vissa massa andra Briarder för?
































Inga kommentarer: