lördag 1 november 2008

people are strange

jag förstår mig inte på dessa här människorna... Om de ska fika varför kan inte jag få ngt?? husse bara pekar och säger "nej, Ajaxx!" Löööööjligt. Inte ens när jag ber snällt fick jag ngt. Men jag gav igen när vi kom hem, he-he. Vi hade promenerat rätt länge och jag hade lekt bland löven och tja, om jag får säga det själv så va jag rätt härligt smutsig och du brukar husse tvätta mig och ibland, som idag, så passar jag på att hoppa ur badkaret när han shamponerar mig, HA-HA-HA!!! Han blev plaskblöt!!!


2 kommentarer:

sandra sa...

hej ajax, jag såg dig igår när jag satt och fikade. jag pekade på dig och sa till min kompis "titta, den där hunden är samma ras som astor" (astor är mina svärföräldrars hund) ;)

Anonym sa...

Hej Sandra, dina svärföräldrar låter som om de är riktigt bra människor! Alla som känner igen mig gillar jag oxå, kram!