onsdag 2 juli 2008

Ajaxx, den flygande Briarden

Igår reste jag till Göteborg med min nya matte och husse, det gick jättefint, jag låg i husses knä hela tiden och sov, toppenskönt. Först åkte vi och hälsade på husses mormor på sjukhuset, jag har träffat henne förr så jag blev toppenglad över att se henne igen, sen åkte vi hem, lite konstigt va det, luktade mysko, men de bjöd på fil och det va gott
I natt sov jag hos husse, jag blev lite törstig men då fick jag vatten och sen sov jag i hans säng, nice va´? I morse kissade jag lite på golvet o sen tänkte jag att man kan nog baja här oxå och det gick ju bra det med. Husse fick lite att göra, ha-ha. Annars har vi mest varit ute och lekt, jag kan flyga fram himla bra och bara husse är i närheten så känns allt schysst faktiskt. Idag har jag ätit all mat jag ska och kissat ute mest hela tiden, det verkar bra för de blir så himla glada när jag gör det.







Inga kommentarer: