fredag 4 juli 2008

Mwohahahah!!

Japp, nu har de fått smaka på hur det är att ha mig boende hos sig! Satte igång dagen vid halvfyra imorse men de va jättetråkiga och ville inte alls leka med mig; då passade jag på att bajsa. Två gånger! Sen sov jag med matte i hennes säng några timmar innan vi gick på promenad och utflykt. Buss åkte vi oxå, och så träffade vi en hund och hennes husse som berättade att han har två restauranger där man får ha med sig hund, det verkade matte gilla. Så har vi hälsat på husses mormor på sjukhuset och sen har jag haft sönder en lampa och varit uppe på vardagsrumsbordet och jagat husse och bitit matte i näsen, rätt gött faktiskt, och bitit i alla sladdar och i datorn. Och så har jag lärt mig var vi bor, så jag hittar hem när vi varit ute och kissat. GoNatt, nu ska jag slappa några timmar så jag orkar busa imorgon!

Inga kommentarer: